Är det fel att älska "svensk billig film"?

Jag bara älskar alla dom här svenska drama och komedi filmerna, men min pojkvän tycker jag är helt ute och cyklar. själv sitter han och tittar på dom allra dyraste action filmerna på engelska lixom som man själv inte fattar ett skit av eftersom han envisas med att inte ha text.  fast jag kan ändå inte se en film utan att somna :P har i alla fall sett Wallander Vålnaden idag och tycker inte den va lika bra som Arvet som är filmen efter den, men den hade ett riktigt spännande slut :) älskar verkligen Wallander filmerna!

Kommentarer
Postat av: terese

haha din man suger, jag gillar också domdär wallander och beck haha ;D

2010-05-26 @ 07:46:06
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0