Bebisar jobbigt eller kul?

Är det verkligen så jobbigt som folk beskriver det att ha barn? man hör ju saker från alla håll tex, jag har inte gått ut på 1,5 år. jag har inte hunnit sminka mig på flera månader. jag har inte ork till någonting. jag vill bara åka hemifrån.

hur tänker dom då? jag ser det mer som en kul utmaning, nu är jag ifs helt ovetandes av hur det är att ha barn men man har ju en känsla i kroppen ändå.  vad tror ni? är de bara eländigt eller är de bara så man säger för folk ska tycka synd om en?

jag är helt förstående om en mamma med två små barn säger att det är jobbigt, för varje gång jag ser en mamma gå med två skrikande barn vill jag bara skratta och njuta av att det inte är jag :P låter väldigt elakt men det är sanningen :P  men enbarns mammor, herre gud skärp er så jobbigt kan det väl inte vara ? eller :O

Kommentarer
Postat av: jo

haha driv inte, barn tar upp all din tid :) även om det är ett eller flera

2010-05-19 @ 23:11:05
Postat av: carro

tack jag älskar den där västen :D

fika ngn dag?

2010-05-20 @ 09:31:41
URL: http://qwinnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0