Här får du svaret på din fråga vem du nu är.

Såg att någon kommenterat att jag både röker och dricker under min graviditet och frågade hur jag tänker, såhär är det. Röker gör jag inte längre, insåg att det absolut inte va alls bra så de slutade jag helt med! sen att jag har snuttat på 2 glas vin under 6 månader är absolut inte farligt, vin kan man dricka en liten mängd av under graviditet, och när jag har tagit ett glas vin har jag bara drucket kanske en femtedel av glaset, så jag är inte en så känslokall och dum mamma som du kanske tror :)
och jag vill bara understryka att även fast jag har haft mycket problem under min graviditet så har lillkillen alltd mått ortoligt bra, sist jag va på koll så vart läkaren helt chockad över hur bra och jämn hans puls och kurva va.
föresten, den som kommenterar med namnet Jm, jag är jätte nyfiken på vem du är så om du vågar berätta de så vill jag gärna veta :)

Kommentarer
Postat av: terese

äh, du och BM vet bäst, hatar sånna som ska lägga sig i hur man gör. Löjligt också att den personen inte vågar skriva vem hon/han är....

2010-05-26 @ 07:49:04
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hannah det är malou som är JM :)

2010-05-27 @ 19:56:07
URL: http://hannosch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0