Hur stor ska du bli unge ?

Tyckte de va dags för en ny bild på magen och jag förvånar mig själv efter varje bild, magen är GEGANTISK! hur mycket ska du växa unge? :P  jag va själv så liten så liten när jag föddes men den här lilla killen tänker bli en jätte bebis, kanske på ett sätt är bra så han inte är så liten och klen när han har en pappa som är lite galen :P
diskuterade det här med orsa vecka 11 nästa år, då är våran lille kille bara drygt 6 månader och då vill min pojkvän att han ska ställa sig på ett par skidor, nja vi får väll se vad han tycker då men jag gillar inte den idéen. 

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Jadu gumman, det är ju nästan fem månader kvar så dubbelt så stor kanske :P hehe <3

2010-05-14 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0