Lägenhets letande och thailand lyx

hur svårt ska det va att bara flytta någongång? jag och hanna har suttit och powerkollat andrahands lägenheter nu och har hittat några bra faktiskt som jag har mailat :) sen mitt i allt letande hittar hanna en lyxig lägenhet i thailand som man kan hyra i två veckor, så snart reser vi bara så ni alla vet, i höst ligger jag och hanna och glassar i solen och bara tänker på oss själva i thailand! nu tänker ni säkert " men du ska ju bli mamma snart", fullt medveten men jag har ju varit så smart så jag har valt en sån bra pappa till mitt barn som gärna ställer upp <3 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ska du inte amma barnet på heltid?

2010-05-24 @ 23:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0