Längtan. vecka 23 + 4

Nu är de bara längta och längta och vänta och vänta, jag vill ha min bebis nu nu nu. varför ska de ta så lång tid, nu är de ca 16 veckor kvar till förlossning. ibland känns de jätte skönt att de är ett tag kvar bara för jag är så rädd för förlossningen men jag vill ändå att de ska hända nu på sekunden. ska till barnmorskan i veckan för att veta om jag kan föda naturligt eller måste göra kjesarsnitt, berättar direkt när jag vet, om de blir kjesarsnitt så vet jag ju precis när de e dags för att föda :) <3


Kom nu mammas bebis <3

Kommentarer
Postat av: terese

varför ska du kanske göra kejsarsnitt :O?

2010-05-21 @ 16:21:51
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0