Mysigt men ständigt orolig

Igår var jag på fest, jätte trevligt måste jag ändå säga med tanke på att jag varken kan dricka eller har varit ute på länge. många frågade om jag tycker det är mysigt att vara gravid, ja självklart är det jätte mysigt men det är den där ständiga oron som mammor får som redan kommit, gick och skyddade magen bland allt folk, och va man än gör på dagarna så tänker man ju bebisen i första hand och oroar sig över hur det mår och hur det kommer bli sen, men återigen så är de självklart att det är jätte jätte mysigt :) <3

Kommentarer
Postat av: terese

haha jag tycker inte att det är ett dugg mysigt, för jag sover inte, har ont som fan, kan knappt jobba, är grinig och trött och fet som en val. Dessutom blir jag varm hela tiden. Nejfyfan, nu får bebisen komma! :)

2010-05-21 @ 09:32:38
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0