Underbar Onsdag.

Vaknade ca kl. 9 och gick upp och åt frukost och kollade på ett avsnitt av komissarie Winter, sen åkte jag in till stan och  satt på Snaps och tog ett glas vin med fina vänner, där ifrån blev jag och min älskade bästavän Hanna upphämtade av hennes pojkvän i båt :) Supermysigt! Vet inte varför men har fått små funderingar över hur min lilla bebis mår där inne, skulle gärna vilja ha en ytterlig bekräftelse på att han mår bra, det är ju alltid skönt att vara säker. Nu blir de fortsatt mys med Hannis framför våra laptops :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ju inte må så bra när du både dricker och röker och är med barn... hur tänker du

2010-05-18 @ 13:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0