god eftermiddag

nu är det måndag och eftermiddag, vi har inte fått åka hem än och kommer antagligen inte att göra det den här veckan häller. Benjamin mår dåligt och jag också utav att se honom såhär.. vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, allt rullar på med maten i sonden och andnings hjälpen. igår fick vi börja gå ut på promenader och sen fick benjamin bada, sen kunde han sova gott helt avslappnad, det va ett tag sen som han va så avslappnad. nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om.  hör av mig igen om jag kommer på nått att skriva. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hannah, du behöver inte svara på den här frågan om du tycker det känns för jobbigt, men vad är det värsta som kan hända med lilla killen?? :( är orolig...

2010-11-01 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0