hmmm

hej hej, har haft en jobbig helg, benjamin har fortfarande inte börjat kunna äta själv och de känns förjävligt rent ut sagt. allt känns lite halv jobbigt och stressigt just nu med allt, benjamin som är sjuk och vi som ska flytta på fredag och allt :( usch jag orkar inte.. men det är bara att sträcka på ryggen och kämpa på, det här kommer ju gå över!  lillis spyr efter varje måltid så har inte så mycket tid till att skriva, mina dagar går ut på att mata lillis och torka han kräka, det är mina dagar de... (vill bara medela att sonda, alltså ge mat i slangen tar ca 40 min). puss på er, tack för ni står ut min med tillfälligt usla blogg<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi saknar er!! <33

2010-11-08 @ 20:36:03
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

mne att din blogg inte är uppdaterad är itne det som spelar någon roll just nu, det är att Benjamin ska bli bra igen, det är det som spelar någon roll. LT

2010-11-13 @ 16:42:57
Postat av: Anonym

skriv nått

2010-11-16 @ 01:11:07
Postat av: Anonym

men för i helvete då! nej, hon kommer förmodligen itne skriva på ett tag, och det borde du förstå. TTänk dig själv att ha ett barn på ungefär 2 månader som är så pass sjuk satt han har fått ligga på sjukhus ett tag och fortfarande gör!! Det är itne så jävla lätt som du tror! Så det enda viktiga nu är ju att han ska bli bra!

2010-11-19 @ 16:38:56
Postat av: Anonym

asså förlåt men... håler fan med vissa folk som skriver i din blogg att dina vänner blir hysteriska.. och för att jag sa skriv något behöver du inte få damp över... helt seriöst så är det inte ens kul att läsa denna blogg när vänner till blogaren verkar ha en stark dos av adhd.. det är ni som gör att det tappas läsare!

2010-11-24 @ 00:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0