på tiden..

nu har Terese fått mig att göra ett inlägg efter en lång tids tystnad i denna blogg :) nu tänker jag blogga mest för min egen skull så igen behöver läsa om de tycker jag är dålig på uppdatering eller liknande.  nu sitte jag hemma hos terese och isolde, benjamin sitteroch tittar på tv :P igår tittade han på hitta nemo i näsan en timma utan att säga ett ljud :P teven är en nära vän till lillis :) man har ju inte direkt någon lust at gå ut det är ju svin kallt :S man måste u iafut på en prommis med lillis men framförallt röka :P schh! i lördags va vi på isoldes dop :) jag började nästan böla, det var superfint och isolde va så fin :) nu lördagen som kommer ska ag andreas oh jimmy ut och roa osslite medans barnen är hos barnvakt :) det ser vi ala fram emot . men nun ska vi röka! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0