blogginlägg från sjukhuset

Hej alla oroliga, Hannah här! mamma kom precis med datan så nu kan jag slänga in ett inlägg här från sjukhuset medans Benjamin sover en snabbis. vi har det inte lätt just nu, benjamin får mat i en slang i näsan och får hjälp med andningen med en syrgasmask, han har ett virus som heter RS-virus, det kan vara livshotande.. de säger att de inte kan försäkra mig om något men de tycker att han ser mycket bättre ut så kan han äta ur sin nappflaska idag kanske vi får åka hem på permission. jag har gråtit i floder och har varken sovit eller ätit speciellt mycket.. mina älskade vänner, håll tummarna för att min lilla ängel blir frisk.


Du är det vackraste och de käraste jag har, du måste bli frisk<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kommer bli frisk som en nötkötna med en sån mamma;)puss. Mollie

2010-10-28 @ 14:26:01
Postat av: Jennifer - Mamma till Valentino. <3

Naaw stackars liten, hoppas han blir kry snart lille gulleplutten. <3

2010-10-30 @ 18:20:01
URL: http://mammsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0