Gäst inlägg

Hola amigos!
Nu är det så att Hannah och lilla söta Benji är på sjukhuset! Som Hannah skrivit innan så är ju lillen sjuk så dom håller på med mediciner osv. Nu blev de iaf tvugna att åka till sjukhuset eftersom Benjamin knappt varken kan äta eller andas själv. Så nu på sjukhuset får han syrgas förtillfället. Jag hoppas det blir bättre och att dom kan få åka hem snart!
Benjamin måste bli bra också annars kanske inte jag kan passa honom på höstlovet som är nu nästa vecka och det vore ju väldigt synd faktiskt, men huvudsaken är ju att dom mår bra, eller iallafall lilla B för om Hannah blir sjuk så vet jag ialllafall att hon klarar sig med bravur även om det är tufft.

ps. Frågade nyss hur det gick, tydligen inge bra heller :( Om dom måste stanna eller nått så uppdaterar jag senare. Ds.

kram /Hanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0