Gästinlägg

Hallojsan!
Eftersom Hannah inte slängt in ett inlägg nu på några dar så tyckte jag det va dags att skriva ett bara för att fylla ut lite, hihi. (kanske inte är rätt person att säga någon eftersom min blogg typ aldrig uppdateras.. he-he)
Men iallafall, ikväll ska vi (jag och Hannah) träffas alla tjejer typ och umgås lite och sen är det planerad utgång. Lite jobbigt för Hannah att lämna lillen men Jimmy är ju far så han kan ta hand om honom också faktiskt :) Hannah tar hand om honom själv på dagarna i veckan och då kan jimmy ta honom någon gång själv på helgen, det tror jag både han och Benjamin gillar!

Nej nu ska jag snart iväg och träna tillsammans med mamma och sen är det dags att göra iordning sig till ikväll.
Först ska jag ringa Hannih =)

Ciao..
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0