kvällens slut

nu är klockan halv elva och jag är supertrött så ska nog ta och gå och lägga mig nu, men först tänkte jag berätta att jag inte köpte någon jacka idag utan får göra det en annan dag, de blev en snabbis till Haninge istället för att hämta ut medicin till lillis och så fick han en sov dress också :) stackars lilla sjuklingen bara hostar och hostar och skrämmer livet ur sin mamma :( det är verkligen inte kul när ens lilla lilla barn hostar så att man inte tror han får luft. föresten är ni nyfikna på min överraskning? det gynnar egentligen bara mig men man kan säga att det är som en god nyhet eller så :) jag är så sugen på att få berätta för er imorgon! pratade med bvc också och hon sa att jag va tvungen att åka till henne imorgon för att kolla så benjamin är okej eller om de finns mer vi kan göra för han ska bli friskare snabbare. hoppas.. nepp nu ska jag sluta babbla och gå och sova men innan jag säger godnatt så ska jag bara tillägga att jag och Benji saknar Terese och Isolde jäääääättte mycket! godnatt och sov så sött så hörs vi imorgon, pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0