måndag?

hej alla gulliga läsare och onödiga kommenterare!  gav precis liten medicin för han är sjuk.. en av anledningarna till att jag inte bloggat. finns så många skäl till att jag inte orkat och för er som inte förstår, get the fuck out of here! jag bloggar inte för att få så många läsare som möjligt.. visst är det kul med många läsare men för att bevisa för er att de inte spelar någon roll kanske jag ska sätta lås på den så bara dom som verklige vill läsa kan få göra de! nu tänker jag inte ägna dagen åt att irritera mig på dumma läsare utan tänker skriva till dom älskade som läser denna blogg och stöttar mig. idag ska jag hjälpa mamma att rensa lite bland gamla saker, ska bli ganska kul eftersom att vissa av sakerna har jag inte sett sen jag va liten :) igår satt vi på sjukhuset hela kvällen för att benjamin knappt fick luft :( jätte läskigt så nu får han medicin och börjar må lite bättre, just nu ligger han och sover så sött brevid sin mormor. jag har också varit jätte sjuk väldigt länge nu.. mycket för jag inte har sovit så mycket skulle jag tro. i veckan ska jag åka och köpa min nya jacka, en goose vart de nu i vinter, känns som de redan behövs faktiskt.. nu ska jag göra mig en kopp te. återkommer senare! pussss

Kommentarer
Postat av: Bea

Nej lösenordsskydda den inte! Jag känner inte dig utan känner bara igen dig från Huddinge osv, men läser din blogg ändå för du verkar så gullig!

2010-10-25 @ 18:19:46
Postat av: Anonym

hoppas ni mår bättre sart gumman!!

2010-10-25 @ 18:57:32
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: rebecca

Strunta i dom onödiga kommentarerna ! Jag älskar att läsa din blogg tycker det är jätte roligt att läsa om hur du och lilla benjamin har det :) Så fortsätt blogg så mycket du känner att du hinner med och strunta i dom onödiga kommentarerna !

Kram Rebecca

2010-10-25 @ 20:00:16
Postat av: Anonym

måste bara säga jätte fin blogg.. men vilket språk och humör du verkar ha!

2010-10-26 @ 04:43:50
Postat av: Anonym

Go girl:) du är helt underbar, har känt dig super länge och du e stark nog att stå emot alla skit kommentarer:)! Love you hannah ! Puss Mollie. Juste ta mitt nummer:) 0737252722, hör av dig när bebis blivit frisk, och du med såklart!<33

2010-10-27 @ 10:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0