söndag

Hej hallå! inatt har jag fått sova ganska mycket för Jimmy har varit här och hjälpt mig med lillis. Benjamin har precis somnat efter att ha fått sin "frukost", snart går läkarna första ronden för dagen, då får vi se vad de säger om hans tillstånd. Det ser nästan ut som att han mår sämre nu än förut men det hoppas jag verkligen inte att han är, han klarar ju av att behålla maten bättre nu så han borde snart bli piggare. för er som inte vet så kan kikhosta hålla i sig 6 veckor och ända upp till flera månader :/ det kommer bli en tuff start för oss :( men nu kämpar vi på, vi får så mycket stöd av nära och kära och vi bara vet att dethär är något vi MÅSTE klara av!

Kommentarer
Postat av: Anonym

pussa benji från mig och isolde. vi är oroliga :(

2010-10-31 @ 07:59:10
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stackars liten :(

Är ni på Huddinge sjukhus?

2010-10-31 @ 14:05:47
Postat av: Natta

stackare, hoppas allt blir bra innom kort. det känns för jävligt (ursäkt mitt språk) även för mig att lilla Benjamin är sjuk :( Hoppas, hoppas, hoppas att han blir friskt snart :( Lycka till :)

2010-10-31 @ 14:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0