tisdag .. ingen koll

Godmorgon, sitter här och ser att Bvc ringt mig och kom just på mig själv att jag skulle ju dit idag -.- fan.. :P nej vi får helt enkelt bestämma en ny tid :) på torsdag ska jag i alla fall till barnmorskan på mödravården för att kolla hur allting är nu efter förlossning och graviditet och allt, och såklart är hon väl säkert sugen på att träffa min lilla knodd :) mamma och pappa håller ju på att bygga ett hus som ska bli som ett slags gästhus, kan inte kalla de stuga för huset känns för stort för de :P stuga är något litet :)så jag och mamma målar lite plankor till de.  igår gjorde jag och Hanna (gudmor) gips avjutningar men bara av hans händer för de va de ända vi hann med :) så fötterna får bli en annan dag :) har en liten överraskning som jag tänkte avslöja imorgon :) de är något helt fantastiskt enligt mig :D nu ska jag äta frukost med mamma, pappa och Benjamin såklart, sen ska jag och mamma åka och hämta mer medicin till lillis  och köpa min efterlängtade jacka, vi höres senare! puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Terese

vad kostar jackan ? :)

2010-10-26 @ 14:52:17
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: anna

vad var de för överaskning? :)

2010-10-26 @ 19:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0