-------

va nyss ute på en liten promenad i mina jogging skor som jag köpte för ett år sedan men nästan aldrig använt. kändes bra med lite frisk luft även fast jag blev trött efter 10 meter för jag är ganska sjuk fortfarande men jag kände att lill-kotten behövde komma ut och få frisk luft så han inte bara sitter inne och andas runt sjukluften tillsammans med mig. påvägen mötte jag en gammal riktigt nära vän, härligt att ses igen. tror att saknaden är ömsesidig. nu ska jag fixa mat till liten sen ska jag och jimmy åka och fika hos jimmys farfar som fyller år idag. trevligt trevligt. vi fick föresten ett foto i en fin ram härom dagen av hans farmor och farfar som de tog på mig jimmy och benjamin strax efter vi kommit hem från bb :) jätte fin ! höres senare puss <3

jag saknar Terese och Isolde :( <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi syns ju i morgon darling<3

2010-09-28 @ 18:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0