åkt runt lite och sen haft besök

Idag gick vi upp ganska tidigt så vi skulle hinna med att göra lite saker som behövdes fixas, dels köpa saker till akvariet och sen handla lite våtservetter och sånt. sen hade vi tänkt att åka till IKEA men det ska vi göra imorgon istället, tänkte nämligen köpa nya gardiner.  Men istället för IKEA åkte vi hem och fick hembesök av BVC. Hon va väldigt trevlig och sa mycket kloka saker, så vägde hon min lilla kille och nu väger han 3060g. nu tycker säkert vissa av er att det är jätte konstigt att han väger mindre än när han föddes men det är ju så att efter dom föds så går dom första dagarna ner i vikt innan dom börjar gå upp massor i vikt igen, men nu är han påväg upp mot mera kilon :D sitter för tillfället och tittar på min lilla älskling som ligger i sin lilla säng och sover så gott, och så sitter jag och funderar på när jag ska få träffa min vän Terese och hennes lilla Isolde!  Hoppas vi kan hitta någon dag snart som passar oss båda så vi kan ut och promenera och prata lite strunt ! :) nej nu är jag trött och ska sova, puss på er ! SOV GOTT <3

Benjamin i sin trygga famn hos Morfar <3

Kommentarer
Postat av: Terese

kan inte jag och andreas komma hem till er någon dag i veckan? :)

2010-09-07 @ 11:09:28
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0