godkväll

hej hopp allesammans! idag har jag haft fullt upp med att intensiv amma lilla pyret för att han ska gå upp i vikt, han va lite mager senast på återbesöket på sjukhuset, de sa att han inte fick i sig tillräckligt vid amningen var tredje timma för amningsarbetet va för jobbigt så han blev utmattad innan han va mätt så nu måste det ammas varannan timma.. jobbigt men vad ska man göra, jag vill bara att min älskling ska må bra. det är mycket som tär på en just nu, det är vänskap som ska hållas samman och ett förhållande ska fungera normalt och så ska man vara en mamma också mitt i allt, ja det är mycket nu.. så man fungerar liksom inte riktigt som människa just nu.. men att vara mamma är det mest underbara som kan hända, även om man oroar sig för saker HELA tiden :P om ni undrar över någonting så får ni gärna fråga så ska jag försöka svara så mycket jag kan, för jag vet liksom inte riktigt vad jag ska skriva om just nu, lite dålig fantasi :) tänkte ifs lägga upp lite bilder på ALLA presenter jag fått, det är hur mycket som helst även fast det bara är från 5 personer :P ont om kläder har lillen i alla fall inte :P nu är det dags för amning igen, ha det bäst så hörs vi förhoppningsvis snart igen. PUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0