halloj halloj!

Hola mi amigos ! just nu sitter jag och väntar på att en vän ska komma hit så ska vi gå ut och gå tillsammans :) sen senare ska jag träffa Terese och lilla Isolde och ta en promenad till med dom :) sen ikväll ska jag nog göra de där gipsavjutningarna av bebis händer och fötter :) så ska jag och älskling bada det lilla pyret också hade vi tänkt :) brist på saker att skriva om ... igår i alla fall när jag var nere i huddinge centrum så va hela centrumet av spärrat :S obehagligt.. det va rån på swedbank med gissla och allt :S tycker de är riktigt otäckt.. aja nu ska jag klä på lillfisen här, pussssss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkig blogg numera

2010-09-19 @ 21:18:48
Postat av: Anonym

börjar faktiskt hålla med.. har själv barn och man har tid för blogg inlägg iaf en gång om dagen... så på denna blogg tappas det tyvärr läsare. eftersom intresse för det inte verkar finnas längre

2010-09-20 @ 17:20:10
Postat av: Anonym

nu har jag också vart inne här minst en gång om dagen ch det står aldrig något här längre! tyckte om din blogg men aa som sagt något blogg inlägg har man tid med per dag.

så jag håller med blogga eller lägg ner den../en mycket föredetta besviken läsare

2010-09-21 @ 22:05:34
Postat av: Anonym

lycka till med bebisen men håller med lägg ner bloggen istället för att ha den kvar

2010-09-23 @ 12:48:39
Postat av: Anonym

aa, men asså det är jun klart att alla har sina egna åsikter men tracka inte på Hannah. Asså hon är ju ung mamma och har det säkert fullt upp med Benjamin. Det är nog inte så lätt att vara ung mamma, och det tycker jag ni borde förstå. Så ist för att skriva att hon ska lägga ner bloggen så kan ni väl ge henne uppåt puffar så att hon blir glad när han väl loggar in och ska skriva, då kanske hon börjar blogga mer?

-----------------------------------

Och jag tycker du verkar göra ett fantastiskt jobb som mamma. Grattis åter igen Hannah! :)<3

2010-09-23 @ 15:26:36
Postat av: Anonym

jo självklart.. men jag och några av mina vänner brukade läsa denna blogg men det e ingen som kommer göra det längre med tanke på att det inte kommer nya uppdateringar..

lycka till

2010-09-23 @ 21:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0