Hemma från BB

Igår fick jag äntligen åka hem från bb. har inte orkat göra några inlägg förän nu, nu ska jag försöka börja blogga som vanligt igen. Benjamin är en väldigt snäll liten bebis, om han inte äter så sover han och gråter aldrig :) han gnäller inte ens.. just nu ligger han i mosters famn och myser. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att vi mår stårlande bra och trivs med livet på alla sätt ! han är mitt nya liv, ett underbart liv ! <3 Nu ska vi se om Benjamin gillar att bada :) lägger upp en bild på bad bebis senare och berättar hur det gick <3
mitt älskade lilla hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vilken gullunge! Grattis! :)

2010-09-05 @ 14:21:24
URL: http://othtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0