måndag morgon/skit natt

min natt har varit rent ut sagt åt helvete! Benjamin har inte sovit en blund och bara små gnällt hela tiden.. Jimmy gick upp och tog honom så jag kunde sova en liten stund. och så drömde jag en hemsk mardröm som jag aldrig kommer glömma, den va så hemsk och så verklig. nu har jag i alla fall precis gett Benjamin mat så nu hoppas jag att han somnar snart så jag också kan få komma lite till ro och vila och kanske titta lite på någon film eller så. jag är verkligen helt slut, kom och hjälp mig så känns det bara :( Hanna skulle nog komma när hon slutat och de positiva med ersättningen är ju att andra i alla fall kan tillaga den åt än och jimmy kan ju mata honom hela dagarna om jag verkligen inte skulle orka.  nu ska jag försöka få kotten att somna! önska mig lycka till <3

Kommentarer
Postat av: jessica

det är bara att höra av dig om du behöver hjälp, eller ja, du får ju självklart höra av dig om vad som helst. fö är jag ledig den här torsdagen, och nästa och även den fredagen <3

2010-09-27 @ 13:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0