sömntutorna

Sitter här i sängen brevid mina små sömntutor som bara sover och sover :P skönt att bara kunna sitta brevid och titta på ibland.. igår kväll vart våran bebis lite ledsen och jag va så fruktansvärt trött så jag orkade knappt hålla ögonen öppna, igår eftermiddag käkade vi i alla fall middag ihop jag och min älskling sen gick hela lilla familjen ut på en promenad, mysigt. vi har börjat träna bebis att hålla upp huvudet lite grann, han är jätte duktig och kan ligga  på mage och vrida huvudet åt båda hållen så vi brukar ligga på varsin sida om honom och prata lite med honom då vrider han på huvudet, så duktig :) men han har varit lite små gnällig för han är jätte varig i ena ögat så ibland är det inte lätt för honom :(  om ni undrar varför jag kallar honom bebis så är det för att jag och min pojkvän är lite oense om namn :P eller jag gillar hans namn förslag men känns inte som man kan ändra sig nu :S han vill Akilles och jag har ju alltid velat Benjamin, men vi får se.. vi ska väl börja planera dop snart, tänkte döpa honom när han är runt 3 månader :) nu ska jag nog klä på lillen för en promenad för att köpa mjölk :) puss !

Kommentarer
Postat av: Terese

va? varför blev ni av med den? Vad tråkigt :( Köp i huddinge c :D men jag försöker höra av mig till dig igen nästa vecka så får vi ses :) Ska bli kul att se eran vackra son :) Pusspuss!

2010-09-12 @ 11:45:41
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad söt han e! men jag håller på ditt namn förslag hannah :) akilles är ett hundnamn:P

2010-09-12 @ 16:57:41
Postat av: Anonym

BEJAMIN ska han heta! :D

2010-09-14 @ 09:55:41
Postat av: Anonym

BENJAMIN*

2010-09-14 @ 09:56:19
Postat av: Hanna

BENJAMIN AKILLES CARL BORELL!



and that's it ;)

2010-09-14 @ 16:43:25
URL: http://hannosch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0