spännande spännande..

som vissa av er vet och som jag skrivit så vill ju jag och jimmy köpa bostadsrätt i huddinge, nu har vi precis varit och tittat på en trea nära kvb plan så nu blir det spännande att se vad som händer och sker med det :) vi vart båda sugna även fast de va en del att fixa, men inga större grejer mest måla om och så :) om vi köper det blir det säkert skitbra för då får jag så nära till alla nära och kära, tex min kära vän terese och gudmor hanna :) och närmare min mamma och pappa såklart :) och min brorsa också dit han ska flytta ! så det blir säkert toppen! föresten känns det bra att äntligen fått igång bloggen någolunda igen, känns inte längre som ett stressmoment eller ett måste utan bara kul precis som innan jag fick min lilla kille ! hur det blir med lägenheten får bli en liten överraskning, om det går bra eller inte :) puss och hej ! <3

Kommentarer
Postat av: terese

Skönt att du börjat blogga igen, saknat din blogg ju!

2010-09-27 @ 20:28:19
URL: http://sthlmsmammanterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0