me, myself and I

nu kanske jag gör er besvikna men nu i fortsättningen tänker jag blogga lite mer om bara mig istället för mitt "mammaliv". tolka mig rätt men lixom livet utanför MAMMAN! finns ju de oxkså fast man ofta glömmer det ;) men benis kommer ju självklart glida in massor i den här bloggen eftersom han oftast är mina dagar :) men ska försöka hålla den mest för mig själv :D men jag kan ju göra er lite glada genom att säga att jag tänker vara lite mer öppen om kärleken som jag inte varit innan :) som ni säkert vet är jag ju singel och trivs bra med mdet men en dag vill man väl hitta den rätta! så det ska ni få ta lite mer del av hade jag tänkt mig! puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför tog det slut mellan er? :/

Jag beundrar dig hannah och önskar dig all lycka i framtiden!

2011-02-17 @ 12:34:37
URL: http://rappss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0