sorryyyy.....

hej mina vänner och alla andra! jag har inte kunnat uppdatera för att jag tagit hand om min sjuka son och inte haft något dator, och av någon anledning går det inte att blogga från min iphone. på lördag morgon kl 04.00 åker jag hanna, joakim och rasmus till hemavan, hela 100 mil härifrån. vi ska åka snöskoter och skidor, jag kommer sitta med datorn i bilen så jag kommer säkert göra ganska många inlägg då, eftersom bilresan kommer ta ca 14 timmar med stop och allt  :D men kommer ju kolla ganska många glee avsnitt också eftersom jag har laddat ner alla avsnitt :D:D:D:D:D:D:D HAPPY !  åh jag vill åka nu ! hörs på lördag Pussssssssssss <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inget Glee! jag har laddat ner alla avsnitt av jims värld på min dator så tycker du ska vara social och kolla på min tillsammans med mig :D



haha kommer sitta som isolerade datanördar på varsitt säte, utan någon som helst kontakt med omvärlden under hela resan ;)



love you <3

2011-02-24 @ 23:31:27
Postat av: Kim

Vem tar hand om Din son när du går ut eller åker iväg? Det verkar vara ganska ofta! (Inget illa menat)

Är han bättre nu efter alla sjukhusbesök?, jag vet inte vad han hade för problem eller sjukdomar.

2011-03-13 @ 17:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0